Google Ads илми бўйича йўлда давом этамиз. Бу 6-дарс ҳисобланади.
Google Ads’да реклама ёққанингизда пуллар осмонга учиб кетмаяптими?
Аккаунтингизга кирасиз, у ердан «Статистика и отчеты» бўлимига ўтинг. «Поисковые запросы» деган жойни босинг. Тепада керакли «Кампания»ни танлайсиз. Google сизга эълонингизни қайси «поисковой запрос» бўйича кўрсатганини ва унга қанча пул сарфлаганингизни кўрсатади. Улар орасида бекорга пулиз кетиб ётган «поисковой запрос»лар бор. Улардан қутилиш ва ёпиб ташлаш керак.
Чунки, улар русчасига айтганда «нерелевантний запрос»лар ҳисобланади. Яъни, сизнинг рекламангизга мос бўлмаган эълон. Шу орқали анча-мунча пулизни бекорга йўқотворяпсиз.